Jak nakupovat

Jak na náš e-shop

Podrobný návod, jak se orientovat a nakupovat v e-shopu, vám pomůže jednoduše a rychle najít vše potřebné. Zároveň vám ukáže cestu k dalším informacím, jako je registrace a její výhody, doprava, platba, zákaznická sekce, komunikace s námi atd. Kdykoliv budete potřebovat, můžete se vrátit, a najít co potřebujete.

První kroky k rychlé orientaci a objednávce

Nenechte se odradit tím, když se vám bude zdát návod dlouhý, nebo orientace na e-shopu složitá. Rozhodně to tak není. Chceme vám usnadnit práci s hledáním a tápáním v určitých krocích a zajistit, aby vás nakupování u nás bavilo.

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na hlavní kategorii se níže zobrazí všechny její podkategorie, které se také zobrazí nad produkty. Jednoduše se tak dostanete tam, kam potřebujete.

Produkt a jeho profil

Produkt nás všechny zajímá nejvíce. Vybrat si správný nebo oblíbený a cenově vyhovující produkt na základě relevantních informací, je hlavním důvodem vstupu do profilu produktu. Snažíme se zde poskytovat maximum informací, abyste věděli, do čeho s námi jdete.

Kliknutím na vybraný produkt se zobrazí jeho profil, kde o něm naleznete veškeré údaje.

Hlavní nadpis je výstižný, následuje popis a charakteristika, cena a obsah produktu. Zákazník se zde také dozví značku produktu i to, odkud pochází, resp. zemi původu.
 Produkt je také očíslován a nese zelené označení „skladem“ nebo červené, že skladem není. Některé produkty jsou označeny variantami dostupnosti, jako například „připravujeme“, „na dotaz“, „na objednávku“ atp. I když produkt „není skladem“, můžete si o něm zjistit všechny informace po rozkliknutí jeho profilu.

Hlavní a detailní fotografie

Každý profil produktu má hlavní fotografii, která je ve zmenšené podobě vidět hned v seznamu produktů. V profilu produktu pak vidíte fotografii větší, a pokud chcete vidět obrázek detailněji, můžete si jej kliknutím zvětšit. Některé produkty obsahují i další detailní fotografie, které jsou umístěné vedle hlavního obrázku. Stačí kliknout na šipku nebo na obrázky samotné. Další fotografie by vám měly produkt více přiblížit.

Související zboží

Produkty které mají související/podobné zboží, jsou umístěny dole pod popiskem produktu. Na danou variantu stačí kliknout, a tím vstoupit do profilu produktu nebo zboží rovnou přidat do košíku. Produkty, které s hlavním produktem souvisejí ještě blíže, jsou umístěny úplně dole pod koncem popisu produktu.

Rychlý dotaz k produktu

Každý profil produktu má také možnost rychlého zaslání dotazu, kliknutím vlevo dole na tlačítko s nápisem „Přidat komentář“. Po otevření okna zadáte potřebné informace a samotný text. Dále opíšete pole s heslem a odešlete. Odpověď na dotaz naleznete v tomto produktu pod vaší zprávou.

Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů a vložte do košíku zeleným tlačítkem „Přidat do košíku“. Do nákupního košíku můžete vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii, nebo z profilu produktu. Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na zeleně označený košík v pravém horním rohu e-shopu. Pokud není v košíku ani jeden produkt, je košík označen bílou barvou.

Zboží v košíku

Na informace o vašem košíku (seznam zboží, počet kusů, poslední vložený produkt a celková cena objednávky s DPH bez dopravy), se můžete také podívat pouhým najetím myši na ikonu košík, ve které se rozbalí okno s žádanými informacemi. Tímto oknem můžete rovněž vstoupit do košíku, a to kliknutím na tlačítko „Přejít do košíku“ pod posledním vloženým produktem.

Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám zobrazí v košíku veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte tlačítky - a + nebo přepsáním v políčku „množství“. Seznam se zaktualizuje kliknutím kdekoli mimo toto pole. Pod posledním produktem v košíku je také orientační ukazatel částky potřebný pro dosažení dopravy zdarma.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku další zboží, můžete zvolit dole vlevo „Zpět do obchodu“. Tímto krokem budete přesměrováni na stránku s posledním vloženým produktem. Pokud jste si na něco vzpomněli až po odeslání objednávky, nevadí. Neváhejte nás kontaktovat s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vaší objednávky.

Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a kontroly obsahu košíku tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ zvolíte způsob dopravy a platby.  

Platba GoPay

Jde o jednoduchý způsob online platby kartou. Po naplnění košíku a zadání dopravy a platby „platební kartou nebo bankovním převodem“ zvolíte „Pokračovat v objednávce“. A po vyplnění adresy a všech potřebných údajů odsouhlasíte obchodní podmínky a zvolíte opět „Pokračovat v objednávce“. Po chvíli se zobrazí okno platební brány, kde jen vyplníte potřebné údaje, a je hotovo.

Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a plateb vás tlačítko „Pokračovat v objednávce“, nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno. Tlačítkem „Pokračovat v objednávce“ přejdete na poslední krok, kde zadáte povinné souhlasy se zpracováním vašich osobních údajů a souhlas s obchodními podmínkami. Můžete si také zvolit (nepovinně), zda si přejete odesláním objednávky automaticky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách. A poslední možností je souhlas se zasíláním informací, aktualit a novinek na váš e-mail.

Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku vpravo dole zeleným tlačítkem „Odeslat objednávku“. Odeslání vám bude potvrzeno zprávou na e-shopu a následně vám přijde automatické avízo na vaši emailovou adresu uvedenou v objednávce.

Informace o stavu objednávky

Informace o stavu objednávky vám budeme posílat na váš e-mail. Budete takto vědět o každém našem kroku až do vyřízení/odeslání objednávky. V každém z těchto avíz bude zobrazena objednávka, pod kterou bude i faktura pod jejím číslem.

Jaké informace mohu na e-mailu očekávat

  • objednávka přijata: informace potvrzující odeslání vaší objednávky a její přijetí z naší strany

  • zboží skladem: informace, že je zboží skladem a můžete objednávku v následujících dnech očekávat

  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na našem účtu

  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky

  • objednávka odeslána nezaplacena: informace o odeslání objednávky dříve, než byla uhrazena

  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete nejbližší dny očekávat

Po dokončení objednávky doporučujeme sledovat e-mailovou schránku, kde zjistíte její aktuální stav.

Registrace

Na našem e-shopu není registrace povinná, ale pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách, také budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka. Další výhody, které registrace přináší, je zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete sledovat stav své nejnovější objednávky.

Pokud se chcete u nás zaregistrovat, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po otevření okna klikněte na „Registrovat“ a systém vás přesměruje na vyplnění přihlašovacího jména a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Po vyplnění a zadání hesla na obrázku odsouhlasíte obchodní podmínky a udělíte souhlas se zpracováním osobních údajů, případně souhlas se zasíláním informací o dění na e-shopu.

Tlačítkem s nápisem „Registrovat se“ vás systém informuje o přijetí e-mailu, kde budete kliknutím na odkaz ve zprávě přesměrováni na e-shop. Zde vyplníte veškeré potřebné údaje, jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a po přihlášení jste automaticky v zákaznické sekci.

Přihlášení a odhlášení

Jednoduše se přihlásíte pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo. Pokud jste heslo zapomněli, zadejte svou e-mailovou adresu, kterou jste vyplnili při registraci, a klikněte na „Zaslat zapomenuté heslo“. Do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s novým heslem. Po přihlášení vygenerovaným heslem si jej můžete znovu změnit, nezapomeňte však tuto změnu uložit. Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit vpravo nahoře u „Můj účet“ nebo vlevo, mezi hlavním a zakáznickým menu.

Zákaznická sekce

Pokud jste registrovaný(á) na našem e-shopu,  je vám automaticky založena zákaznická sekce, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav své nejnovější objednávky. Po přihlášení do zákaznické sekce se na hlavní stránce zobrazí výpis vašich objednávek.

Menu obsahuje sekce: Moje objednávky, Osobní údaje, Komentáře, Moje slevy, Komunikace s obchodem a Změna hesla. Toto menu je zobrazeno vlevo nad hlavním menu produktů, mezi kterými je i možnost odhlášení, která je rovněž vpravo nahoře u „Můj účet“.

Stav vytvořené objednávky je označen červeně, pokud je vaše objednávka vyřízena, bude tato informace označena zeleně. Stavy mezi vytvořenou a vyřízenou objednávkou nejsou barevně označeny.

V historii objednávek uvidíte veškeré údaje o každé objednávce, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo objednávky, cenu s/bez DPH, faktura objednávky, a samozřejmě i celkový detail objednávek, který otevřete kliknutím na číslo objednávky. Můžete si tak vše zkontrolovat a podívat se na zboží, které jste si objednávali atp. Okno zavřete kliknutím vpravo nahoře na „Moje objednávky“ nebo překliknutím kamkoli jinam.

Náš systém bohužel neumožňuje vytvořené objednávky v zákaznické sekci duplikovat. Pokud si duplikaci přejete, kontaktujte nás, a my vše uděláme za vás. Duplikace se využívá zejména u častých a opakovaných objednávek, kdy je z časových důvodů rychlejší právě snadná duplikace, která může být učiněna i s případnými změnami, které lze provádět kdykoli během vyřizování vašich objednávek.

Věříme, že si u nás vyberte ten správný způsob, aby vaše nakupování bylo zábavou.